Uganda örök lenyomatot hagyott rajtam

2018.08.06

Sosem akartam tetoválást; megjelölni a testemet valamivel, ami mindig ott lesz. Mi az, amit szeretnék, hogy mindig rajtam legyen? Ami sokat jelent nekem, ami engem fejez ki és ami mindig tetszeni fog. Amikor Mackenzie elkezdett arról beszélni, hogy hol és miért csináltatta a tetoválásait és hogy itt is szeretne egyet csináltatni, életemben először én is elkezdtem gondolkozni, hogy talán szeretnék egyet. De mi az, amit magamra tetováltatnék? Afrikát magát? Gondolkodtam, hogy valamit az "élet idézetemmel" kapcsolatosan, tehát hold és csillagok? De nem találtam olyat, ami tetszene. Legyen köze Afrikához, fejezzen ki engem és jelentsen sokat a számomra és azért rosszul se mutasson rajtam :D Nem akartam senkinek elmondani otthon, de valakitől tanácsot akartam kérni, aki ismer, így Flórától (unokatestvérem) kértem tanácsot és elmondtam neki, hogy miken gondolkozom.

Együtt sikerült kiválasztanunk valamit, ami minden szempontból tökéletes azt hiszem a számomra: szimbolizálja Afrikát - Ugandát, az itt töltött időmet, engem és mivel a Flórával találtuk ki, rá is mindig emlékeztetni fog.

Na jó nem csigázom tovább, a választott tetoválás egy zsiráf. Első és legegyértelműbb dolog, hogy miért a zsiráf magassága (mivel ugyebár én is magas vagyok), ami szimbolizálja a dolgokon való felülemelkedést, és ami lehetővé teszi, hogy felülről tudjam szemlélni a dolgokat és a céljaimat tisztábban tudjam látni. A zsiráf eleganciája megnyilvánul cselekedeteiben, türelmes és biztosan áll minden helyzetben. A zsiráf hosszú nyaka azt is jelentheti, hogy képesek vagyunk extra erőfeszítéseket tenni céljaink eléréséhez, bátorít minket, hogy feszegessük határainkat, hogy fejlődhessünk.

A zsiráf a jövőbe látást, türelmet, eleganciát, bölcsességet, védelmet, tisztánlátást, együttműködést, kitartást és gyengédséget szimbolizál. A zsiráf ugyanakkor egy merész állat, nem kérdőjelezi meg képességeit, hogy a legjobb falatokat is el tudja érni, a legjobb ivóvizet és a legjobb párt saját maga számára megtalálja. Nem kérdőjelezik meg magukat, és nem elégszenek meg csak a legjobbal. A zsiráf másik jellemzője az egyediség; nincs két egyforma zsiráf- mindegyiknek a foltjai különbözőek. A zsiráfnak erős családi és baráti kapcsolatai vannak. Egyedül akkor van kiszolgáltatott állapotban, mikor iszik, de akár egy hónapig is el tud lenni ivás nélkül és ez arra tanít, hogy hogyan osszuk be erőforrásainkat a megfelelő módon.

Nem azt mondom, hogy a zsiráf szimbolikának minden jelentése rám illik, hanem hogy olyan tulajdonságokat és dolgokat szimbolizál, ami vagy rám illik, vagy pedig emlékeztet, hogy milyen téren kell fejlődnem és mit szeretnék elérni.

Nehéz volt azt is kitalálnom, hogy hol legyen. Sok mindent mérlegelve végül az oldalamra varrattam. Azt hittem nem fogom megcsinálni, de végül mikor a szalonba voltunk, már elég nyugodtan álltam elébe. Azt mondták a bordámon fájni fog, de nem volt vészes és 40 perc alatt kész is lett, utána már bántam, hogy nem csináltattam valami nagyobbat :D

Mivel hárman is varrattunk tetoválást a szombati napunk ezzel ment el. Laura a kezére tetováltatta piciben a női szimbólumot és Mackenzie a hasára egy nagy pillangót, az övé 4 órába tellett, de nagyon szép lett.

Ez volt az utolsó hétvégénk együtt, mint egy csapat és tökéletes választásnak bizonyult Kampala. Este egy nagyon szép helyen vacsoráztunk, ahol fantasztikus volt az étel és a bor is! Vacsora után a hostelbe visszamentünk, lefürödtünk és azt hittem ágyba megyünk, de először csak a hostel bárjáig, majd hárman lányok elmentek az utcában lévő klubban. Én már pizsomában voltam, szóval mondtam nekik, hogy írjanak, ha nagyon jó és akkor én is átugrom. 1kor írtak, hogy király, szóval menjek, így úgy ahogy voltam, vizes hajjal, pizsomában és tangapapucsban átsétáltam. Életem egyik legviccesebb élménye volt pizsomában, smink nélkül buliznom és rájönnöm, hogy nem kell ahhoz semmi, hogy igazán nőnek érezzem magam. Egy érdekes társadalmi kísérlet is volt :D A lányokkal nagyon jót buliztunk és végül reggel 6kor feküdtünk le. Az este kicsit jobban összekovácsolt minket és több mindent megtudtam róluk, ami segít megértenem azt, hogy miért olyanok, amilyenek és így elfogadnom őket is könnyebb. Egyedül Chloe nem jött velünk, ami egyfelől rossz volt, másfelől jó volt, hogy nem hozta magával a negativitását és így mindenki jól érezte magát. Sokszor azt kívántam mióta itt vagyok, hogy bárcsak ne kéne ezekkel a lányokkal lennem, de mindennek oka van és most már örülök, hogy megismerhettem őket és a történeteiket, és azt is megkockáztatom, hogy egy-kettőjüket talán még hiányolni is fogom 😊 Tökéletes utolsó hétvége volt együtt.

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el